در زمانی که برای خرید قرنیز اقدام می کنید، به این نکته فکر کنید که شما با انتخابی که نموده اید، زندگی خواهید کرد و به همین دلیل نیز لازم است تا قرنیزی را انتخاب نمایید که واقعا برای شما دوست داشتنی است. شرکت تولید قرنیز ام دی اف 15 سانت 16 میل خام به شما در انتخاب قرنیز مناسب کمک خواهد کرد.

شرکت تولید قرنیز ام دی اف 15 سانت 16 میل خام

نکاتی برای انتخاب قرنیز مناسب

نکاتی برای انتخاب قرنیز مناسب برای اکثر ما، انتخاب قرنیز برای خانه کار کوچکی نیست. در بیشتر خانه ها، قرنیز از دیوارها محافظت می کند، خاک را به خود جلب می کند و عیوب کف و دیوارها را مخفی می کند. علاوه بر دلایل عملی، قرنز پایه و اساس دیوار را ایجاد می کند و می تواند اولین قسمتی باشد که چشمان انسان می بیند و یک نقطه کانونی برای جزئیات تمام اتاق ایجاد می کند.

بیشتر صاحبان خانه برای قرنیز خود از بین تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF)، چوب یا PVC انتخاب می کنند. هر گزینه مزایای مختلفی ارائه می دهد:
MDF: ارزان ترین گزینه است و در اکثر سبک ها و پروفایل ها در دسترس است. قرنیز MDF برای خانه هایی که قرار است نقاشی شوند بسیار مناسب است،  زیرا آن ها از قبل آماده شده اند.
چوب: سنتی ترین گزینه، قیمت ها می توانند تا حد زیادی متفاوت باشند. هنگام انتخاب انواع خاصی از چوب (به عنوان مثال، گردو، بلوط)، می توان آن ها را رنگ آمیزی کرد تا نمای سنتی چوب را ارائه دهد. با این حال، چوب در مقایسه با MDF یا PVC مقرون به صرفه است.
PVC: در بسیاری از سبک ها موجود است، اگر چه در اکثر موارد به اندازه گزینه های دیگر بادوام نیست. معمولاً در اتاق هایی که می توانند با آب در تماس باشند (به عنوان مثال، لباسشویی) استفاده می شود، زیرا PVC غیر قابل جذب است.

بیشتر مراکز خانگی قرنیز را در 3 اینچ یا 5 اینچ یا ارتفاعات 8 اینچی به فروش می رسانند. با این حال، هر طراحی ممکن است. قرنیز می تواند بلندتر یا حتی کوتاه تر از هر یک از گزینه های خرده فروشی باشد. برای تعیین ارتفاع می تواند چالش برانگیز باشد و در نهایت به اتاق ها و محیط هایی که در آن نصب خواهد شد بستگی دارد.

پخش انواع قرنیز ام دی اف 15 سانت 16 میل اصفهان

پخش انواع قرنیز ام دی اف 15 سانت 16 میل اصفهان اصفهان یکی از استان های بزرگ کشور ما می باشد. بسیاری از هم وطنانی که در این استان زندگی می کنند به قرنیزهای زیبا و با کیفیت نیاز دارند. آن ها همچنین تمایل دارند تا این محصول را با قیمت مناسبی تهیه نمایند. مرکز پخش قرنیز ام دی اف اصفهان، عرضه کننده انواع قرنیز ام دی اف با کیفیت و قیمت مناسب می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *