امروزه با افزایش سرانه تعداد ساختمان سازی ها در تمامی شهرهای ایران می باشیم.

در انواع ساختمانها چه از نوع ویلایی و آپارتمانی، در کف ساختمان از انواع پارکت ها در طرح ها و رنگ های گوناگون استفاده می گردد.

اگر در کف ساختمانی از پارکت استفاده شود به طور حتم نیاز به قرنیز نیز وجود دارد زیرا پارکت و قرنیز لازم و ملزوم یک دیگر هستند و باید با هم دیگر به کار برده شوند.

امروزه پارکت ها توسط شرکت های تولید کننده قرنیز ام دی اف زیادی به بازار عرضه می گردند که هر کدام از آن ها اقدام به توزیع انواع پارکت و قرنیز در جنس های مختلف می نمایند.

قرنیز ام دی اف 7 سانت 16 میل، یکی از انواع قرنیز های پرکاربرد پر مصرف در بازار می باشد.

فروش عمده قرنیز پاخور ام دی اف 7 سانت 16 میل

راهنمای انتخاب انواع قرنیز برای ساختمان

راهنمای انتخاب انواع قرنیز برای ساختمان اگر به دنبال راهنمای انتخاب انواع قرنیز برای ساختمان می باشید بهتر است ایمچن مطلب را از دست ندهید.

در هنگام خریداری انواع قرنیز مناسب با پارکت منازل خود دقت نمایید که رنگ آن با پارکت های مورد استفاده در منازل شما هماهنگ باشد و نیز درجه کیفیت آن نیز درخور پارکت ها باشد.

قرنیز ها به دلیل آن که دارای اندازه ها و ارتفاع های مختلفی می باشند پس به همین دلیل باید در هنگام انتخاب آن ها به این سایز ها و اندازه ها دقت و توجه کافی را داشت تا در اثر اشتباه، سایز و اندازه غلط خریداری نگردد.

قرنیز ام دی اف طرح دار نیز باید متناسب با سلیقه شخصی افراد و هماهنگ با دکور خانه باشد تا جلوه لاکچری و زیبایی را به آن بدهد.

رنگ قرنیز ها نیز بسیار متنوع و مختلف است که افرادی که قصد خرید قرنیز را دارند می توانند اقدام به انتخاب انواع رنگ های قرنیز نمایند که در این صورت ممکن است یا رنگ سرد انتخاب کنند و یا رنگ گرم که این امر کاملا شخصی می باشد.

تولید کننده قرنیز ام دی اف 7 سانت 16 میل طرح دار

تولید کننده قرنیز ام دی اف 7 سانت 16 میل طرح دار بازرگانی مارکا پروفیل یکی از برترین بازرگانی ها در زمینه عرضه انواع پارکت ها و قرنیز ها در انواع مختلف می باشد که با تکیه بر سابقه ی طولانی مدت خود اقدام به پخش عمده انواع قرنیز ها در کیفیت های بالا به بازار می نماید.

خریداران انواع قرنیز با مراجعه به سایت بازرگانی مارکا پروفیل می توانند از موجودی انواع قرنیز ها در طرح های مختلف اطلاع یابند و اقدام به خرید عمده قرنیزهای طرح دار نمایند.

قیمت های انواع قرنیز ها توسط مشاورین بخش فروش بازرگانی در اختیار خریداران محترم و عزیز پر فروش به صورت عمده این محصولات قرار می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *