قرنیز پلی استایرن 15 سانت  برای زیبایی و و تمیز تر شدن کارهای  چوبی بکار می رود . قرنیز پلی استایرن در طرح ها و جنس های متفاوت موجود می باشد که هر کدام برند خاص خود را دارد . 

تشخیص کپی از اصل این نوع محصولات توسط کارشناسان با تجربه صورت می گیرد . 

قرنیز ها دارای ارتفاع های متفاوتی می باشد که هر کدام کارایی مخصوصی دارند .

تولید قرنیز پلی استایرن 15 سانت لوکس

قرنیز پلی استایرن با قرنیز چوبی چه تفاوتی دارد؟

قرنیز پلی استایرن با قرنیز چوبی چه تفاوتی دارد؟ پخش قرنیز پلی استایرن توسط کارکنان مخصوص این حرفه صورت میگیرد . این نوع قرنیز ها چندین کاربرد دارد که می توان گفت برای کناره های دیوار ، ستون ها ، سقف ها و همچنین برای لبه  پله های  عریض استفاده می شود. 

قرنیز پلی استایرن با قرنیز چوبی تفاوت های بسیاری دارد که مهم ترینش را می توان گفت از نظر قیمتی تفاوت دارند و همچنین قرنیز پلی استایرن تنوع طرح بیشتری نصبت به قرنیز چوبی دارد و دست مشتری برای انتخاب باز تر می باشد . 

قرنیز پلی استایرن در مقابل دما و آب خوردگی مقاومت بیشتری دارد . 

این نوع قرنیزها جنبه تزیینی هم دارد و برای ساختمان سازی و حتی در بنای ساختمان ها هم استفاده می شود . 

به دلیل مقاومت بالایی که این نوع قرنیز ها دارد و البته خدمات پس از فروش آن بیشترین فروش را  به خود اختصاص داده است .

معمولا از این نوع قرنیز ها در مراکز بهداشتی و بیمارستان ها بیشترین استفاده را می برند به دلیل این که با شستشوی مداوم و ضدعفونی کننده های قوی آسیب کمتری می بینند . 

قرنیز سقفی  برای زدن دکور و آرگ های بزرگ  استفاده می‌ شود .

پخش قرنیز پلی استایرن 15 سانت سقفی

پخش قرنیز پلی استایرن 15 سانت سقفی تولید کننده قرنیز پلی استایرن برای مشتریان‌ خود فروشگاه های معتبر و وبسایت آماده کرده است که شما مشتری عزیز با ورود به وبسایت های معتبر شرکت ما می توانید  محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در صورت نیاز با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما مشورت نموده تا بتوانید محصول درست و با کیفیت خود را با کمترین هزینه سفارش دهید تا در اولین فرصت برایتان ارسال شود و همچنین می توانید از تخفیفات ویژه مشتریان ما بهره مند شوید .

در هنگام خرید یک کارت گارانتی 18 ماهه دریافت نمایید تا در صورت آسیب دیدن قرنیز بدون هیچ گونه هزینه اضافه ای آن را برایتان تعویض و یا تعمیر نمایند .

یکی دیگر از شاخصه های انتخاب این محصول داشتن خدمات پس از فروش آن می باشد که نظر مشتریان را به خود جلب کرده است . 

با انتخاب قرنیزهای پلی استایرن جزوه بهترین ها باشید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *