از جمله وسایل تزیینی در امر دکوراسیون داخلی می توان به استفاده از قرنیز ها و پروفیل ها برای زیبایی منازل و ساختمان ها اشاره کرد. این کالا در ابعاد و اندازه های مختلف و در طرح های و اشکال گوناگون تولید و دربازار یافت می شود که می توان به پروفیل های دیوار کوب و روکوب آن ها را تقسیم بندی کرد. با توجه به استقبال بیش از حد مردم در سال های اخیر برای خرید این نوع کالا و بازار اقتصادی خوبی که این نوع محصول دارد شرکت های زیادی در ایران و جهان این کالا را تولید می کنند که از جمله می توان از  تسمه پلی استایرن 3 سانت نام برد که استقبال خوبی از سوی مردم از آن می شود.

فروش تسمه پلی استایرن 3 سانت دکوراتیو

کاربرد ابزار تسمه یا روکوب پلی استایرن

کاربرد ابزار تسمه یا روکوب پلی استایرن

امروزه تولید تسمه پلی استایرن با توجه به استقبال مشتریان و نیاز این نوع محصول در امر دکوراسیون و طراحی منازل از اهمیت فراوانی برخوردار است. تسمه یا روکوب پلی استایرن باید دارای ویژگی هایی باشد تا آن را از محصولات مشابه و بی کیفیت متمایز نماید از جمله این ویژگی ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • مقاوت: از فاکتور های اصلی یک تسمه یا روکوب با کیفیت داشتن مقاومت بالا در برابر فشار بالاست تا به سادگی کج نشود و یا حتی نشکند و دارای خاصیت انعطاف پذیری باشد و در برابر حشرات مقاومت بالایی داشته باشد.
  • ضد آب بودن: فاکتور مهم دیگری که در یک تسمه یا روکوب مرغوب باید لحاظ گردد ضد آب بودن آن است تا با برخورد آب به آن دچار پوسیدگی نگردد و به مرور رنگ و شکل آن از بین نرود.
  • تنوع در طرح و شکل: ویژگی دیگر یک تسمه یا روکوب برتر داشتن تنوع در رنگ و طرح در ابعاد و سلیقه های مختلف است تا مشتریان بتوانند با خیال راحت و به دلخواه محصول خود را از میان طرح ها و اشکال گوناگون انتخاب نمایند.

تولید تسمه پلی استایرن 3 سانت طرح سنگ

تولید تسمه پلی استایرن 3 سانت طرح سنگ

بازار فروش محصولات پروفیل و تسمه(روکوب) در کشور روز به روز در حال افزایش است و شرکت ها ی زیادی وجود دارند که این محصول را با توجه به تقاضا و سلیقه مشتریان تولید و عرضه می کنند که از آن جمله می توان به این سایت اشاره کرد که هدف آن ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات پروفیل روکوب و دیوارکوب در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نیاز مردم می باشد لازم به ذکر است قیمت محصولات ارائه شده در این وب سایت نسبت به محصولات مشابه در بازار نیز  بسیار متعارف و مناسب می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *