نبشی ثابت پلی استایرن 1*3 از جمله پروفیل هایی است که جهت مصارف مختلف به کار برده می شود. نبشی ها از مواد اولیه چوبی و فلزات گوناگونی ساخته می شوند که پلی استایرن ها دسته ای از آنها می باشند. ابعاد متفاوتی از این وسیله تولید می شود که متناسب با محل کاربرد انتخاب می شوند.

فروش انواع نبشی ثابت پلی استایرن 1*3

ابعاد استاندارد ابزار نبشی پلی استایرن

ابعاد استاندارد ابزار نبشی پلی استایرن تجهیزات و مصالح ساختمانی به گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند که نبشی ها از جمله تجهیزاتی هستند که برای زیبا سازی و پوشش دادن سطوح مختلف از جمله حاشیه دیوار داخلی ساختمان به کار برده می شوند.

از جمله نمونه های نبشی، نوع ساخته شده آن از پلی استایرن می باشد که ابعاد مختلفی دارند و از نظر طول، عرض و ارتفاع با هم متفاوت می باشند.

در واقع در صورتی که کفپوش ساختمان از موادی چون لمینت و پارکت ساخته شده باشد، از نبشی برای پر کردن فاصله دیوار و پارکت استفاده می شود تا ضمن ایجاد ظاهری مناسب در آن از فاصله ایجاد شده بین آنها خودداری شود.

از جمله ابعاد استاندارد تولید نبشی پلی استایرن، سایز سه در یک آن است که دارای طیفی از رنگ های روشن و تیره قهوه ای می باشد. این ابزار ها بسیار سبک بوده و جایگزین مناسبی برای انواع نبشی شده اند که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند. 

انواعی از تولیدات داخلی و خارجی از انواع نبشی پلی استایرن وجود دارد که هر کدام قیمت خاص خود را داشته و برخی نمونه های موجود از انواع با کیفیت این کالا به شمار می آیند.

ابزار نبشی به تناسب مکان مورد استفاده بر اساس واحد طول خریداری می شود و پیمان کاران ساختمانی از جمله گروه هایی هستند که به خرید عمده این کالا می پردازند.

شرکت تولید نبشی ثابت دیوار پلی استایرن 1*3

شرکت تولید نبشی ثابت دیوار پلی استایرن 1*3 همان طور که اشاره شد تولید نبشی توسط شرکت های تولید داخل نیز صورت می گیرد. به عنوان مثال وب سایت حاضر مرکزی تولیدی است که به ساخت و طراحی انواع نبشی ثابت پلی استایرن می پردازد.

سایز 3*1 یکی از سایز های نبشی است که کاربرد زیادی دارد. این شرکت تولیدات خود را از طریق وب سایتی که مشاهده می کنید در معرض دید مراجعان و کاربران سایت قرار داده و متقاضیان خرید می توانند به مقایسه مدل ها و نمونه های موجود بپردازند.

همچنین قیمت این کالا و امکان مقایسه مدل های مختلف به اطلاع کاربران سایت می رسد. شماره تماس هایی در این صفحه قرار داده شده است که امکان مشاوره خرید و کسب اطلاعات لازم را برای متقاضیان در سراسر کشور فراهم می سازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *