ستون ام دی اف سه در سه یکی از انواع ستون هایی می ‌باشد که کاربرد های بسیاری دارد.

مرکز فروش ستون های ام دی اف در تهران انواع متنوع از این ستون ها را از جمله ستون  3*3  ام دی اف را عرضه می‌کند.

که در این مراکز فروش کاتالوگ هایی وجود دارد که در آن ها جنس و رنگ و طرح دلخواه را می توانید انتخاب کنید. 

مرکز فروش ستون 3*3 ام دی اف در تهران

انواع ابعاد ستون ام دی اف

انواع ابعاد ستون ام دی اف

با پیشرفت های علم تکنولوژی ساخت مصنوعات چوبی مانند ام دی اف بسیار پیشرفت زیادی داشته است پروفیل ستون ام دی اف یکی از محصولات بسیار پرکاربرد می باشد که در ابعاد های گوناگون تولید می شود.

که هر کدام از این ابعاد کاربرد های خاص خود را دارند برخی از ابعاد های پرکاربرد این ستون ها را در اینجا ذکر می کنیم.

ستون ام دی اف سه در سه: تولید این ستون در تولیدی ها به مقدار زیادی انجام می پذیرد از این محصول در آشپزخانه، پذیرایی و نقاط دیگر منازل استفاده زیادی می شود.

ستون ام دی اف ۵ در ۵: از این ستون معمولاً در صنایع کابینت سازی و نجاری زیاد استفاده می شود به عنوان مثال برای کمد های دیواری از این نوع استفاده می ‌کنند زیرا استحکام بیشتری دارد. 

 انواع بسیار دیگری از پروفیل های ام دی اف وجود دارد که کاربرد های صنعتی دارند و دو نمونه بسیار پرکاربرد آن همین پروفیل ام دی اف ۵ در ۵ و پروفیل ام دی اف ۳ در ۳ می باشد که این دو نوع درمتراژ های مختلف و با رنگ های بسیار متنوع با کیفیت بسیار بالا و خوب تولید می شوند و می توانند اکثر نیاز های دکوراسیونی منازل را برطرف کنند. 

از این پروفیل ها برای درب، حاشیه دیوار، قرنیز و یا نبشی و استفاده های بسیار دیگری می شود در جا هایی که از لحاظ سرمایه محدود باشیم می توانیم با استفاده از این پروفیل ها کیفیت کار را بسیار بالا ببریم. 

تولید کننده پروفیل ستون 3*3 ام دی اف سفید

تولید کننده پروفیل ستون 3*3 ام دی اف سفید

پروفیل ستونی همانطور که از اسم آن پیداست برای ستون ها کاربرد دارد تولید ستون ام دی اف در حال حاضر به مقدار زیادی انجام می‌پذیرد و در انواع رنگ های گوناگون طبق سلیقه همه مردم تولید می شود.

تولید کننده پروفیل ستون ۳ در ۳ ام دی اف رنگ سفید آن را نسبت به سایر رنگ ها بیشتر تولید می کند و این نشان دهنده تمایل افراد برای استفاده از رنگ سفید در منازل می باشد.

تولید کننده سعی می‌ کند همه رنگ ها را با کیفیت های بسیار خوبی ارائه دهند و همچنین رنگ سفید را با بهترین کیفیت تهیه و عرضه کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *