قرنیز ها از جمله المان هایی  هستند که برای زیبا سازی ساختمان و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. این مصالح ساختمانی انواع مختلفی همچون چوبی سنگی، pvc و غیره دارند. قرنیزهای ام دی اف با قابلیت ها و سایزهای مختلف جزو پرکاربردترین نوع آنها به شمار می روند. در این مطلب به بررسی قیمت قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل خواهیم پرداخت.

قیمت قرنیز پاخور ام دی اف 9 سانت 8 میل

کاربرد قرنیز در بازسازی ساختمان

کاربرد قرنیز در بازسازی ساختمان در رابطه با کاربرد قرنیز در بازسازی ساختمان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

این نوار ام دی اف برای استفاده در قسمت های انتهایی کفپوش های داخلی ساختمان ها به ویژه اتاق خواب و اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی یک قاب زیبا ایجاد می شود که دکوراسیون را زیباتر می کند. قرنیز مشکی ام دی اف برای دیوارهایی که رنگ روشن مانند سفید و کرم دارند، مناسب بوده .بالعکس رنگ روشن تر قرنیزها برای دیوار های تیره تر، جلوه جذاب تری ایجاد خواهند کرد.
علاوه بر این، می تواند از ضربه به دیوار ها نیز ممانعت نماید. از دیگر کاربرد های آن، به حفاظت در برابر نم و رطوبت هم می توان اشاره کرد. وجود و به کارگیری قرنیز های مذکور، اجازه آسیب زدن لوازمی مانند کمد و مبلمان به دیوار ها  را نداده و مانع از ایجاد خراش روی سطح دیوار خواهند شد.
به منظور پوشاندن درز انبساط در کف پوش ها و همچنین سیم و کابل های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
جذب پایین گرد و غبار توسط  این نوع قرنیز ها به عنوان یک آپشن و گزینه مثبت برای برای آنها محسوب شده و همین امر کاربردشان را در بازسازی ساختمان افزایش می دهد. همخوانی با انواع کفپوش های لمینت و پارکت را باید از قابلیت های آن دانست.

.

تولید قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل مشکی

تولید قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل مشکی تولید قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل مشکی با بهره گیری از تکنولوژی های منحصر به فرد انجام شده و برای استفاده در انواع ساختمان های مسکونی، اداری، آموزشی، درمانی و … استفاده می شود. علاوه بر این، تولیدکنندگان این محصولات، اقدام به راه اندازی این سایت فروشگاهی نموده اند تا بتوانند انواع قرنیز ام دی اف را با قیمت تولیدی در اختیار خریداران در سراسر کشور قرار دهند.

خرید مستقیم و بدون واسطه به معنای حذف دلالان بوده و قیمت ها را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. سفارش دهندگان عمده از تخفیفات ویژه ای بهره مند می گردند. البته عوامل دیگری مانند سایز و ابعاد قرنیز هم بر قیمت تمام شده آن اثر می گذارند. پوشش محافظت کننده، کارخانه سازنده و میزان تقاضا برای خرید نیز از دیگر عوامل تغییر دهنده قیمت آن به شمار می روند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *