امروزه، با پیشرفت صنعت ساختمان سازی، استفاده از مصالح مقاوم و استاندارد مورد توجه بسیاری از طراحان است. یکی از این مصالح مهم، قرنیز است که که در ابعاد و طرح های متفاوتی در بازار عرضه می گردد. استفاده از این محصول در خانه، زیبایی منحصر بفردی به خانه می بخشد. قیمت قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل، بر اساس استاندارد های کیفی، مرغوبیت مواد به کار رفته و کشور سازنده محصول، متفاوت است. 

قیمت قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل لاکچری

آشنایی با نحوه اجرای قرنیز ام دی اف

آشنایی با نحوه اجرای قرنیز ام دی اف به طور کل، قرنیز نوعی مصالح ساختمانی است که به صورت نوار مانند در پایین دیوار و محل تقاطع دیوار و کف اجرا می شود. استفاده از این قطعه، علاوه بر اینکه به فضای خانه جلوه زیبایی می بخشد، از نفوذ رطوبت و آب به پای دیوار جلوگیری کرده و مانع از برخورد اجسام و اشیا به آن می شود. در حال حاضر، این محصول با جنس های متنوعی در بازار یافت می شود، که هرکدام ویژگی ها و مزایای منحصر بفرد خود را دارند. از جمله، می توان به قرنیز ام دی اف، سنگی، پلاستیکی، شیشه ای، استیلی و پی وی سی اشاره کرد. 

قرنیز ها با توجه به نوع جنس آن ها، با روش های مختلفی نصب می شوند. یکی از این روش ها، با استفاده از دستگاه های خاص به اسم منگنه کوب است، که به دیوار دوخته می شوند. برخی از قرنیز ها، به وسیله چسب های مخصوص قابل اجرا هستند. روش دیگری که استفاده می گردد، به کار بردن ملات سیمان است، که زمان اجرای قرنیز را نسبت به روش های دیگر طولانی تر می کند. البته، ناگفته نماند که انجام هر کدام از روش های ذکر شده، بستگی به جنس دیوار دارد. 

در صورتی که دیوار گچی باشد، اجرای قرنیز های از جنس ام دی اف با استفاده از دستگاه منگنه کوب امکان پذیر است. اما، اگر جنس دیوار محکم یا شکننده باشد، باید از چسب های مخصوص استفاده کرد. در حال حاضر، استفاده از قرنیز روکش pvc، به دلیل مزایا و ویژگی های این محصول، به طور گسترده ای در ساختمان ها افزایش یافته است. به طوری که، در ساختمان های امروزی، دیگر از قرنیز های سنگی و سرامیکی دیگر استفاده نمی شود. 

تولید قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل روکش pvc

تولید قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل روکش pvc تولید قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل با روکش pvc، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته، به طور عمده توسط کارخانجات تولیدی انجام می گیرد. قیمت این نمونه از قرنیز ها با توجه به متراژ و رنگ های آن تعیین می گردد. خرید به طور مستقیم از واحد های تولیدی، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *