قرنیز ها در واقع حاشیه های تزئینی و حفاظتی برای حفظ دیوارها در مقابل باران ، رطوبت و….می باشند.
قرنیز ها دارای انواع مختلفی می باشند و در جنس ، سایز و ابعاد مختلفی تولید می شوند .
قیمت عمده قرنیز ام دی اف  15 سانت 16 میل کرج به عواملی بستگی دارد و دارای قیمت ثابتی نیست.

قیمت قرنیز ام دی اف 15 سانت 16 میل در کرج

چرا از قرنیز در طراحی داخلی استفاده می شود؟

چرا از قرنیز در طراحی داخلی استفاده می شود؟ در دکوراسیون داخلی همه منازل در پایین ترین قسمت دیوارها تخته ای از جنس پی وی سی ، ام دی اف و چوب و …..چسبیده است که به آن قطعه و تخته قرنیز می گویند.
شرایط اقلیمی و آب و هوایی بد ، وجود رطوبت و نفوذ آب و باران باعث کم شدن استحکام بنا و زشت شدن ظاهر بنا و تخریب آن ها شده است ، که بخش پایینی بنا را با موادی به نام قرنیز می پوشاند تا محافظی  برای رطوبت و تخریب بناها باشد.
قرنیز های مورد استفاده باید ضد آب و قابل شستشو باشد همچنین دارای خاصیت آنتی باکتریال باشد تا در برابر حشرات موذی مقاوم باشند .
این قرنیز ها باید ضد ضربه و از عمر طولانی برخوردار باشد و نصب آن ها راحت و آسان باشند.
قرنیز ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و رنگ آنها اصولا متناسب با طراحی دکوراسیون منزل انتخاب می شود مثلا رنگ آنها با درب ورودی ، رنگ کابینت ها و شومینه هماهنگ می باشد.
از قرنیزهای ۱۵ سانت ۱۶ میل اصولا در فضاهای کوچک بهره می گیرند چرا که باعث می شوند فضای منزل بزرگتر به نظر برسد همچنین اگر فضا بزرگ باشد از قرنیز های کوچکتر مثل ۷ سانتی متر استفاده می شود.
قرنیز ها در جنس های مختلف ام دی اف ، چوبی ، پلاستیکی یا پی وی سی ، سرامیکی ، گچی ساخته می شوند و علاوه بر جلوه ظاهری که به دکوراسیون می بخشند دارای کاربردهای دیگری نیز می باشند هدف از استفاده آنها اتصال دیوار به زمین است که لبه های دیوار را می پوشاند تا از کفپوش ها  محافظت کند و آن ها را در برابر ضربه و نفوذ آب مصون دارد و توسط چسب ، میخ و پیچ به دیوار متصل می شوند و اصولا ‌این قرنیز ها در محل پذیرایی و سالن آشپزخانه ، راه پله ، اتاق خواب ها و… استفاده می شوند.

مرکز فروش قرنیز ام دی اف 15 سانت 16 میل مشهد

مرکز فروش قرنیز ام دی اف 15 سانت 16 میل مشهد انواع مختلف قرنیز ها در جنس و سایز های مختلف توسط کارخانه هایی با برند تجاری مختلف تولید و روانه بازارهای داخلی می شود نمایندگی های فروش و شرکت ها نیز اقدام به فروش این محصول می کند. مرکز فروش قرنیز در مشهد یکی از مراکز موفق در عرصه فروش قرنیز ۱۵ سانت ۱۶ میل می باشد .
روش های مختلفی برای فروش قرنیزها وجود دارد یکی از روش های فروش آن ها اینترنتی می باشد که سایت شرکت فروش قرنیز مشهد انواع قرنیز را در سایزهای مختلف از جمله ۱۵ سانت ۱۶ میل ، به نمایش گذاشته تا مشتریان با مراجعه به وب سایت های این شرکت خرید خود را انجام داده و لذت یک خرید مطمئن را تجربه کند.
قیمت قرنیز ها ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد برای اطلاع از قیمت های روز می توان با کارشناسان سایت تماس حاصل کرده و از قیمت های روز مطلع شد .
قیمت عمده این محصول همیشه برای هر دو طرف فروشنده و خریدار به صرفه تر و ارزان تر است چراکه هر دو طرف متحمل هزینه های اضافی نمی‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *