انواع دیوار پوش پلی استایرن متال از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. این نوع دیوارها را بر حسب مواد اولیه مورد استفاده در تولیدشان قیمت گذاری می کنند. قیمت روز آنها را می توانید با جستجو در سایت ما به دست آورید. این نوع دیوار پوش ها در رنگ و طرح های متنوعی تولید شده و بیشتر برای پوشش نماهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. بسته به خصوصیات محصول مانند ضد آب بودن، قابلیت شستشو و دیگر قابلیت ها، نرخ دیوار پوش پلی استایرن فرق می کند.

قیمت دیوار پوش پلی استایرن طرح متال

معرفی انواع جنس دیوار پوش

معرفی انواع جنس دیوار پوش

دیوار پوش ها از نظر جنس با یکدیگر تفاوت دارند. امروزه در اکثر دکوراسیون های داخلی می توانید رد پای این دیوار پوش ها را مشاهده کنید. معمولا از جنس چوب، پلاستیک، سنگ، سلولز و کاغذ تولید می شوند و هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما مهمترین ویژگی مشترکی که دارند، آسانی نصب و استفاده از آنهاست. جنس دیوار پوش ها به گونه ای است که ضد آب هستند. قابلیت شستشو دارند و در صورت خرابی موضعی هم می توان به راحتی آن را تعویض کرد.

به دلیل وزن کم، در سبک سازی ساختمان نقش عمده ای دارند. به عبارت دیگر معمولا نوع جنس دیوار پوش ها کم بوده و وزن زیادی را به ساختمان تحمیل نمی کند. انواع مختلف دیوار پوش عایق صدا بوده و قابلیت ضربه گیری دارند. جنس اکثر آنها به گونه ای است که پس از سالها نصب ظاهر اولیه خود را حفظ کرده و به عنوان یک پوشش زیبا با ظاهری مقاوم شناخته می شوند.

از معروف ترین انواع دیوار پوش ها که امروزه استفاده می شوند و از نظر جنس نسبت به انواع مشابه برترند می توان به دیوار پوش های سه بعدی، متال، سینکورنایز، دیوار پوش های 20 و 30 سانتی اشاره نمود. تفاوت بارز هر یک از انواع ذکر شده در مواد اولیه ای است که در تولیدشان به کار می رود.

تولید دیوار پوش پلی استایرن متال در اصفهان

تولید دیوار پوش پلی استایرن متال در اصفهان

تولید دیوار پوش پلی استایرن در اصفهان با بالاترین کیفیت و به کمک فناوری های نوین انجام می شود. دیوار پوش های تولید شده بهترین جایگزین برای نازک کاری در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و حتی صنعتی است. قابلیت های فراوان این نوع محصولات سبب شده است امکان استفاده بر روی دیوارهای ناهموار و گچکاری شده را هم داشته باشند.

دیوار پوش پلی استایرن متال در اصفهان در رنگ های متنوع و طرح های مختلفی تولید می شود تا خریداران را با هر سلیقه ای به خود جذب نماید. این محصول با بهترین کیفیت تولید و به دلیل عمر مفید بالایی که دارد، هزینه های تعمیر و بازسازی دیوارهای قدیمی را به حداقل می رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *