فروش پروفیل ستون 5*5 ام دی اف سفید با روش های متعددی می تواند صورت گیرد. این سازه از مصالح ساختمانی بوده است. ستون مورد نظر از جنس های متنوع می تواند تشکیل شده باشد که هر کدام یک از آنها متقاضیان خاص خود را به همراه داشته است.

شاید برای مخاطبان جالب باشد که در مورد متریال ستون ام دی اف بیشتر بدانند, بنابراین اینجا در مورد آن توضیحاتی ارایه میشود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

این محصول یک ماده مصنوعی است که از الیاف چوبی خرد شده, مانند ساقه و برگهای درختان, و چسب های مختلف که به هم فشرده میشوند تا یک سطح تخته ای صاف و یکدست بوجود بیاید, ساخته میشوند.

همین روند برای تولید ستون ام دی اف سبب میشود که به تغییرات دما و رطوبت, نسبت به چوب طبیعی کمتر حساس باشد. بنابراین, این محصول جایگزین مناسبی در ساخت مبلمان, تخت خواب, درب و پنجره و کابینت های آشپزخانه است.

به طور کلی استفاده ازچوب طبیعی را میتوان ریسک در نظر گرفت زیرا برای هر مکان و شرایطی مناسب و مقاوم نیستند و در برابر شرایط دما و محیط حساس هستند.

از سوی دیگر با استفاده از ساقه و برگ های درختان برای تولید این محصول به محیط زیست کمک شده است و به طبیعت کمتر آسیب وارد شده است.

ستون 5*5 ام دی اف

 

 

کاربرد پروفیل ستون ام دی اف چیست؟

کاربرد ستون 5*5 ام دی اف

 

ابتدا باید بدانیم که پروفیل ستون 5*5 ام دی اف چه بوده و در دنیا از آن در چه زمینه هایی استفاده می شود اطلاعات در مورد این سازه های به این صورت می باشد.

نا گفته نماند که از این پروفیل ها در سطح کشور برای زیبایی فضای مورد نظر خود در ساختمان های مورد نظر استفاده به عمل می آید افرادی که میخواهند با یک تیر چند نشان برای خود بزنند به سراغ سازه های مورد نظر می روند و از این کالا در منازل خود استفاده به عمل می آوردند.

کاربرد های ام دی اف های مورد نظر در داخل کشور به این صورت است که این ساز های خاصیت ضد آب نیز دارند افرادی که با این مشکل در زندگی خود مواجه می باشند به سراغ پروفیل مورد نظر رفته و در نواحی که آب و یا رطوبت باعث خسارت شده است از این محصول استفاده می کنند.

یکی دیگر از کارکرد های پروفیل های مورد نظر در سطح بازار به این صورت می باشد که این پروفیل های قابلیت نصب و رنگ آمیز های متنوعی را نیز برای خود دارا می باشند که این ویژگی باعث شده است که به عنوان کفپوش و یا دیواری پوش نیز بیشتر مورد استفاده مشتریان قرار گیرد.

نوع نازک این پروفیل ها برای کابینت دیواری های مورد نظر نیز در قالب ستون های منحصر به فرد مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد. از این ساز ها در سالن همایش ها و کنفرانس های نیز امروزه بیشتر استفاده می گردد. یکی دیگر از خصوصیات این پروفیل های این بوده که عایق صدا نیز می باشند این مورد باعث شده که در این امکان نیز از این محصول استفاده کنند.

از ستون های مورد نظر برای جدا کردن فضای داخلی محیط خانه نیز به راحتی استفاده می شود طراحی کردن این ستون ها در اندازه های مختلف کار آسانی بوده و در کم ترین زمان ممکن می توان آن را برای استفاده خود درست کرد.

در مورد بسته بندی این محصول, معمولا به صورت 4 تایی سلفون پیچی یا در ضربه گیر های بادی قرار میگیرند. و در هنگام حمل و نقل کمترین آسیب را متحمل میشوند, و در شرایط جوی متفاوت محفوظ خواهند ماند.

اگر به صورت صحیح و با دقت و حساسیت بسته بندی نشوند ممکن است در مقابل باران و دمای هوا متحمل آسیب شوند.

قیمت ستون 5*5 MDF طرح دار

قیمت ستون 5*5 ام دی اف طرح دار قیمت این محصول در سطح بازار بستگی به نوع و اندازه و خرید مشتری دارد بهتر است که همیشه کالاهای مورد نظر خود را به صورت مستقیم تهیه کنیم. قیمت ستون ام دی اف نیز در مراکز عرضه کننده موجود می باشد. 

قیمت ستون 5*5 ام دی اف بستگی به فاکتورهای متفاوتی دارد از جمله آنها میتوان به متریال استفاده شده در این پروفیل ها اشاره کرد. به طور کلی مغز آنها ام دی اف و با روکش پی وی سی می باشند و به صورت دوبل روی هم پرس میشوند.

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت تعداد سفارش مشتری است, یعنی اگر این محصول را به صورت عمده سفارش دهید قیمت مناسبتری نسبت به خرید جزیی با تعداد کم دارد.

نکته حایز اهمیت در مورد قیمت ستون 5*5 ام دی اف در مورد مات یا براق بودن آن است به عبارت دیگر ستون های ام دی اف براق کمی گرانتر از نوع مات آنها هستند.

برای اطلاعات دقیق تر و قیمت روز ستون های ام دی اف به راحتی با تماس تلفنی میتوانید از فروشندگان آن اطلاعات دریافت کنید. به دلیل نوسانات قیمت ارایه جدول قیمت فراهم نیست.

ستون 5*5 ام دی اف با بهترین کیفیت

ستون 5*5 ام دی اف با کیفیت

 

همیشه کیفیت در هر زمینه ای برای مشتری حایز اهمیت است ستون های ام دی اف با مغزی و روکش مناسب تولید و عرضه میشوند و توجه مصرف کنندگان در فیلد های مختلف را به خود جلب کرده اند.

برای نمونه, تولیدکنندگان تخت خواب از این محصول در تولید تخت بهره میبرند و عمده خریداران ستون ام دی اف محسوب می شوند. و از ستون ام دی اف برای چارچوب درب کمد هم استفاده می شود و در حقیقت کاربردهای زیادی دارد و در ساختمان سازی و دکوراتیو از این محصول استفاده می شود.

از زیبایی و خروجی که این محصول تولید میکند برای فضا یا سازه شما نمیتوان چشم پوشی کرد. بنابراین در دکوراتیو بسیار محبوب است و متقاضیان زیادی دارد.

ما در دنیایی هستیم که سرعت پیشرفت تکنولوژی بسیار بالاست و همین امر را میتوان در ساختمان سازی مشاهده کرد. در حقیقت پیشرفت های چشم گیری در زمینه ساخت و ساز بوجود آمده که تکنولوژی بکار برده در آن را نمیتوان نادیده گرفت.

هدف از تولید محصولات جدید و عرضه آن به بازار در راستای سبک سازی و مقاومت سازه هاست. از طرف دیگر خلاقیت بکار رفته در آن باعث زیبایی و تنوع در طرح و رنگ میباشد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *