اسکوتی های از جمله ابزار و تجهیزاتی هستند که برای لمینت کردن مورد استفاده قرار می گیرند و عملکردی شبیه به قرنیز دارند. معمولا برای لبه دیوار ها و اطراف لمینت به کار می روند.

 

این ابزار ها بیشتر در مکان های استفاده می شوند که به دلیل ارتفاع نمی توان از قرنیز استفاده کرد و اسکوتی ها چون ارتفاع کمی دارند مناسب هستند. در بین اسکوتی ها با اندازه ها و کاربرد های مختلف فروش اسکوتی پلی استایرن 2 سانت سفید بیشتر از سایر انواع دیگر می باشد.

 

 

فروش اسکوتی پلی استایرن 2 سانت سفید

انواع ابزار اسکوتی را بشناسید

اسکوتی یا به عبارت دیگر اسکوتیا ابزاری است که از نظر ابعاد ارتفاعی تقریبا در حدود ۳ سانتی متر و ضخامتی به اندازه ی حدودیه ۱۲ میلی متر دارد. برای زیبا سازی و پوشش دهی انواع دیوار ها و کف استفاده می شود.

 

انواع ابزار اسکوتی شامل موارد زیر می باشد:

 

  1. اسکوتی های MDF که طول هر شاخه ی آن برابر ۲/۸۰ متر است و جنس آن ها از ام دی اف خالص می باشد. برای مقاومت و استحکام بیشتر یک لایه ی روکش مانند پی وی سی هم بر روی آن قرار دارد که از ورود آب هم جلوگیری می کند. از جمله پر کاربرد ترین رنگ هایی که در بازار از این جنس مورد استفاده قرار می گیرد و به فروش می رسد شامل رنگ های اسکوتی سفید، افرا، گردویی، ونگه و … می باشد که قرنیز MDF هم این رنگ ها را دارد.
  2. اسکوتی های PVC که طول هر شاخه ی آن ۳ متر می باشد. تمام مواد سازنده ی آن پی وی سی و یا پلی استایرن است که نمونه ای از پلاستیک های فشرده هستند. از جمله ویژگی ها و مزایای این مدل اسکوتی ها نظیر مقاومت در برابر ورود آب و رنگ بندی های متفاوت آن می توان نام برد.

 

از انواع مدل های اسکوتی برای موارد مختلفی استفاده می شود مانند:

 

  1. اسکوتی پارکت که برای رعایت دور گیری درز انقباض و انبساط در پارکت مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. کفپوش پی وی سی که معمولا بعد از نصب کفپوش برای زیبایی هرچه بیشتر دور تا دور اتاق از اسکوتی استفاده می شود.

 

انواع ابزار اسکوتی را بشناسید

تولید کننده اسکوتی پلی استایرن 2 سانت پارکت

امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای استفاده از اسکوتی بر تولید اسکوتی پلی استایرن هم افزوده شده است تا بتواند پاسخ گوی نیاز بازار باشد. شما می توانید برای تهیه و خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی که به فروش مستقیم محصولات تولید کننده اسکوتی پلی استایرن ۲ سانت پارکت می پردازد مراجعه و آن را با یک کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید.

 

تولید کننده اسکوتی پلی استایرن 2 سانت پارکت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *