امروزه برای دکوراسیون خانه بر خلاف قدیم از ام دی اف کمک می گیرند. ستون 5*5 ام دی اف به راحتی توانسته است در ستون های وسط حال یا در داخل کابینت بندی ها و اپن ها به کار برود تا استحکام بیشتری به این نوع دکور بدهد همچنین به خانه یک نمای زیبا و فوق العاده هدیه کند.
فروشگاه انواع ستون 5*5 ام دی اف ایرانی هر نوع ستونی که مشتری بخواهد دارا می باشد.فروشگاه انواع ستون 5*5 ام دی اف ایرانی

ابعاد انواع پروفیل ستون ام دی اف

ابعاد انواع پروفیل ستون ام دی اف پروفیل نوعی پوشش است که بر روی این ام دی اف ها جای می گیرد که مقاومت آن را به ضربه یا نفوذ آب بالا می برد پروفیل ستون ام دی اف می تواند به راحتی به هر ابعادی که لازم باشد برش بخورد و بر روی کار قرار بگیرد و این بستگی به اندازه کار دارد.

بسته به مکانی که است ستون را در آن مکان استفاده می کنید مسلما ابعاد و سایز آن ها هم متفاوت خواهد بود در مکان های بلند مانند ورزشگاه ها یا سالن ها که نیاز به سقف های بلند می باشد باید ستون های با ارتفاع بلندی نصب کرد تا مقاومت داشته باشد.

اما در مکان های با سقف کوتاه مانند خانه یا اداره و دکه های کوچک نیازی به این پروفیل ستون بلند نمی باشد و در ابعاد کوچک تر برای این مکان ها استفاده می شود این ستون ها چون برای ستون ها می باشد باید ضخامت مناسبی داشته باشد تا بتواند حجم سنگینی را تحمل کند.

برخی از پروفیل ها مربع هستند که معمولا همان 5*5 که بهترین انتخاب برای این موارد می باشد و برخی نیز مستطیل شکل می باشد که طول و عرض آن می تواند با هم متفاوت باشد و این بسته به نیاز مشتری دارد که کدام نوع را بپسندد.

خرید ابزار ستون 5*5 ام دی اف سفید

خرید ابزار ستون 5*5 ام دی اف سفید برای اینکه یک ستون درست طراحی شود و بعد از مدتی خراب نشود تا هزینه اضافی برای فرد نباشد باید از ابزار مناسبی برای این کار استفاده شود در غیر این صورت محصولی بی کیفیت تحویل مشتری خواهید داد که هیچگونه رضایتمندی در او دیده نمی شود. خرید ابزار ستون 5*5 ام دی اف سفید مهمترین بخش برای ساخت یک ستون مناسب است.

این ستون ها ابزار مختلفی احتیاج دارند مانند پروفیل مناسب و با کیفیت در ابعاد مختلف یا اینکه ام دی اف مرغوب ضد آب همچنین موادی که این ستون را در سطح کار حفظ کند و ام دی اف به رنگ سفید یا هر رنگی که فرد می پسندد.

خرید ستون ام دی اف برای خانه های امروزی علاوه بر اینکه زیبایی را دو چندان می کند باعث می شود که ارزش خانه بالا برود و امنیت خانه در برابر زلزله نیز دارا می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *