قرنیز به نواری گفته می شود که فضای خالی بین دیوار و کف پوش را می پوشاند و در جتس و طرح و رنگ های بسیار متنوع وجود دارد و علاوه بر زیبایی ویژگی های مطلوب دیگری نیز دارد و قرنیز ام دی اف متداول ترین آن ها است. شرکت فروش قرنیز ام دی اف 15 سانت 16 میل در کرج، این محصول را با قیمت مناسبی در سایت های اینترنتی خود عرضه می کند.

شرکت فروش قرنیز ام دی اف 15 سانت 16 میل در کرج

آشنایی با طریقه نصب قرنیز ام دی اف

آشنایی با طریقه نصب قرنیز ام دی اف

برای نصب قرنیز ابتدا باید جنس آن تعیین شود و بعد از آن طرح و رنگ و متراژ ساختمان نیز باید مشخص شود، چون اندازه و ضخامت قرنیز در دیوار های مختلف، متفاوت است. جنس کف پوش نیز در تعیین جنس قرنیز بسیار تاثیر دارد و قرنیز ام دی اف برای کف پوش های پارکت و لمینت طرح ام دی اف و چوب به کار می رود. برای نصب آن باید شاخه ی قرنیز را بعد از اندازه گیری دقیق برش زد، پشت آن را چسب سیلیکونی مخصوص مالیده و به دیوار چسباند و سپس برای محکم کاری آن را با میخ به دیوار محکم کرد.

قرنیز ام دی اف علاوه بر زیباتر جلوه دادن کف پوش و دکوراسیون، از نفوذ رطوبت و حشرات موذی به داخل ساختمان و از وارد شدن ضربه و خش هنگام جا به جا کردن لوازم منزل به دیوار جلوگیری می کند و برای افرادی مناسب است که به چوب و طرح چوبی علاقه زیادی دارند. این نوع قرنیز با رویه ی پی وی سی پوشیده شده است تا در برابر رطوبت و غیره مقاوم تر شود.

مرکز خرید قرنیز ام دی اف 15 سانت 16 میل در مشهد

مرکز خرید قرنیز ام دی اف 15 سانت 16 میل در مشهد

قرنیز ام دی اف در طرح های مختلف و رنگ های روشن و تیره متناسب با انواع لمینت و پارکت تولید و عرضه می شود و سایز آن به ابعاد دیوار و ساختمان بستگی دارد که معمولا برای دیوار های بزرگ از ابعاد بزرگ تر آن استفاده می شود.قرنیز ام دی اف ۱۵ سانت ۱۶ میل در مشهد با کیفیت بالا تولید شده و به سراسر کشور ارسال می شود. قیمت این محصول به عوامل مختلفی مانند: تعداد شاخه، خرید عمده و جزئی، طرح و رنگ، نرخ ارز و غیره بستگی دارد.

مرکز خرید قرنیز ام دی اف ۱۵ سانت ۱۶ میل در مشهد، این محصول را با کیفیت بالا و قیمت معقول و منصفانه در سایت های فروش خود عرضه می کند و با کوتاه کردن دست واسطه و فروش مستقیم باعث کاهش چشمگیر قیمت آن شده است. شما نیز برای خرید این قرنیز می توانید به سایت مرکز فروش قرنیز مشهد مراجعه کرد و هر تعداد شاخه که نیاز دارید سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *