گاهی تنها با استفاده از نوار های مختلفی از جنس پی دی اف می توان دکوراسیون داخلی را تا حد زیادی تغییر داد. این نوار ها که با عنوان قرنیز تولید و عرضه می شوند، در پای دیوار ها نصب می گردند. امکان استفاده از آنها برای اماکن مختلف وجود دارد. در این مطلب به چگونگی خرید قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل سفید خواهیم پرداخت.

خرید قرنیز تمام ام دی اف 7 سانت 8 میل سفید

راهنمای انتخاب فرنیز برای منزل

راهنمای انتخاب فرنیز برای منزل  برای انتخاب قرنیز برای منزل می بایست به نکات زیر توجه نمود تا انتخاب درست و شایسته ای انجام داد:

در نظر گرفتن جنس قرنیز و دوام آن یکی از مهمترین مواردی است که در هنگام انتخاب و خرید می بایست به آن توجه نمود. چرا که وظیفه این نوار ها علاوه بر زیباسازی حفاظت از دیوار در برابر مخاطرات مختلف سایشی و فشاری می باشد. هزینه نیز فاکتور دیگری است که در انتخاب آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

طبیعتاً افراد مختلف بر اساس توانایی مالی خود مصالح ساختمانی مورد نظر را تهیه می کنند. بدین ترتیب می بایست لیستی از قیمت‌های قرنیز های مختلف تهیه نمود. مورد بعدی که می توان در این باره به آن اشاره کرد، ضخامت قرنیز می باشد. زیرا آنها را در ضخامت ها و قطر های مختلف می سازند. همچنین سایز آن از نظر طولی نیز باید با ابعاد اتاق ها و پذیرایی سازگار بوده تا کمترین میزان هدر رفت را داشته باشد.

به این ترتیب موجب صرفه جویی اقتصادی بیشتر هم خواهد شد. طرح دار بودن یا نبودن هم مورد دیگری است که در خرید نوار قرنیزی، به آن بها داده می شود. فضای کلی دکوراسیون می تواند در این امر تعیین کننده باشد. رنگ هم فاکتور بعدی به شمار می رود.

در صورتی که برای دیوارهایی با رنگ روشن از این نوارها استفاده می شود، قرنیز های تیره و مشکی گزینه مناسب تری خواهند بود. اما در صورتی که رنگ غالب فضا تیر می باشد، استفاده از نوارهای رنگی روشن مانند سفید انتخاب بهتری به نظر می رسد.

علاوه بر این کفپوش ها و لمینت هایی که در اتاقها و پذیرایی به کار رفته است در انتخاب این قرنیز نقش مهمی خواهد داشت.

شرکت تولید قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل خام

شرکت تولید قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل خام   شرکت تولید قرنیز ام دی اف خام ۷ سانت ۸ میل محصولات خود را از طریق این سایت فروشگاهی در سراسر کشور عرضه می نماید.

با خرید از این طریق می‌توان دلالان و واسطه های فروش را حذف نموده و از تخفیفات ویژه بهره مند گردید. در نتیجه قیمت‌های بسیار پایین تر در مقایسه با بازار آزاد ارائه می گردد که قدرت خرید را برای عموم متقاضیان و مشتریان بالا می برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *