قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل،  نوعی نوار یا باند است که بعد از پارکت کردن زمین، به صورت طولی پایین دیوار نصب می شود. قرنیز ام دی اف علاوه بر این که سبب زیبایی خانه ی شما می شود، به حفظ سلامت و بهداشت فضای خانه نیز، کمک زیادی می نماید، زیرا مانع ورود رطوبت از کف به دیوارها می شود. هم چنین بسیاری از افراد از قرنیز برای جلوگیری از خوردن ضربه توسط وسایل منزل به دیوارها استفاده می کنند.

 

 

خرید قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل گردویی

راهنمای خرید قرنیز MDF

قرنیز ام دی اف علاوه بر این که در رنگ های متنوعی در بازار موجود است. همچنین دارای تنوع در جنس نیز می باشد. انواع قرنیزها در اجناس مختلفی مانند سنگی، چوبی، سرامیکی، ام دی اف و پی وی سی تولید می شوند. این که از چه جنسی قرنیز برای فضای خانه ی خود استفاده می کنید کاملا بستگی به سلیقه ی شما و البته دکوراسیون منزل دارد.

 

این که قرنیز از چه جنسی ساخته شده باشد، چه ارتفاعی داشته باشد، قطر آن چقدر باشد و کشور سازنده ی آن چه کشوری باشد، روی قیمت قرنیز تاثیر می گذارد. محبوب ترین نوع قرنیز، امروزه قرنیز ام دی اف است، که به راحتی با لمینت و پارکت ست می شود. دلیل استقبال زیاد از این نوع ام دی اف علاوه بر قیمت مناسب، راحتی در نصب، جابجایی آسان و البته زیبایی آن می باشد.

 

 

راهنمای خرید قرنیز MDF

تولید قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل خام

شرکت های زیادی اقدام به تولید قرنیز ام دی اف نموده اند، زیرا این نوع قرنیز، به دلایلی که ذکر کردیم بسیار پر طرفدار است. قبل از این که قرنیز ها به شکل هایی که در بازار موجودند دربیایند، ابتدا به صورت خام از شرکت ها خریداری می شوند. قرنیز ام دی اف خام را به دلیل این که مقاومت و دوام بالاتری پیدا کند.

 

هم چنین به دلیل افزایش انعطاف پذیری، با انواع مواد روکش می کنند. همچنین این کار سبب افزایش زیبایی و جذابیت قرنیز می شود. به طور معمول از روکش پی وی سی برای قرنیزها استفاده می کنند، زیرا نسبت به روکش ملامینه انعطاف پذیری و حالت پذیری بیشتری دارد.

 

برای تولید قرنیز ام دی اف خام ابتدا چوب ها در اندازه های یکسان خرد شده و پس از خرد شدن شست و شو داده می شوند. بعد از شست و شو چوب ها به الیاف تبدیل شده، الیاف های تولید شده را پارافین یا چسب می زنند، محصول به دست آمده پرس شده و در آخرین مرحله سنباده زده می شود. به دلیل کاربرد بسیار زیاد ام دی اف خام تولید این محصول مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است.

 

تولید قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل خام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *