قرنیزهای ام دی اف دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد که می تواند بسته به کار منزل شما انتخاب و خریداری شود. برای آنکه بتوانید قرنیز مناسب را تهیه و خریداری نمایید باید ابتدا با مشاوران دکوراسیون شرکت ما ارتباط برقرار کرده تا بتوانیم تمام سعی‌مان را بکنیم که چه قرنیزی برای دکور خانه های شما زیباتر می شود قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل می تواند نمونه‌ای از قرنیز های انبوه ما باشد.

خرید قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل طلایی

فرق قرنیز ام دی اف با قرنیز پی وی سی چیست؟

فرق قرنیز ام دی اف با قرنیز پی وی سی چیست؟

قرنیزهای ام دی اف می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان باشد زیرا قوی سایه ام دی اف با دارا بودن طرح های چوبی و زیبا با قطرهای مختلف و در سایز بندی های مختلف می‌تواند قرنیزی باشد که به آسانی در محل‌های مختلف از جمله مکان‌های تجاری محل کار ها اتاق ها و منزل سالن پذیرایی آشپزخانه ها نصب گردد.

قرنیز ها دارای جنس های مختلفی می باشند از جمله قرنیزهای ام دی اف قرنیزهای پی وی سی قرنیزهای سنگی و یا چوبی که البته بسته به نیازهای شما مشتریان عزیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند که البته در گذشته بیشتر از قرنیزهای سنگی و چوبی استفاده می شد که امروزه این قرنیزها در ساخت و ساز رو به کمرنگ شدن هستند و بیشتر قرنیزهای ام دی اف و پی وی سی د استفاده قرار می گیرد.

قرنیزهای ام دی اف و پی وی سی با هم تفاوت‌های را دارند مثلاً کاربرد هریک از آنها ممکن است متفاوت باشد قرنیزهای ام دی اف بیشتر برای ساختمان هایی به کار می‌برند که کف آن از جنس پارکت باشد قرنیزهای پی وی سی بیشتر برای ساختمان هایی به کار می رود که کف آن ها سرامیک و یا لمینت باشد البته دقت داشته باشید که هر یک از این قرنیز را می توان برای هر سطحی مورد استفاده قرار بگیرد اما بیشتر بر اساس استانداردهای جهانی این نکات برتری دارند توجه داشته باشید در انتخاب رنگ قرنیز ها باید با کفش متضاد باشند تا بتوان ظاهری شکیل تر را به آنها به ارمغان بیاورد.

قیمت فروش قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل خام

قیمت فروش قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل خام

شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه های ما قرنیز ام دی اف خام و دیگر قرنیز ها را تهیه و خریداری نمایید همچنین با مراجعه به سایت های ما میتوانید قیمت قرنیز ام دی اف را مشاهده کرده و از اطلاعات آن آگاهی کسب کنید هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد ما در تلاش هستیم تا با ارائه دادن خدمات با کیفیت و محصولات درجه شما عزیزان را شاد کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *