تولید پروفیل ستون 3*3 ام دی اف با قیمت ارزان و نرخ رقابتی چگونه امکان پذیر است؟ شناخت انواع پروفیل های تولیدی از جنس ام دی اف و انتخاب نمونه مناسب نقش مهمی در انجام هر چه بهتر عملیات نصب آنها خواهد داشت. در این مقاله به معرفی انواع این محصولات و چگونگی سفارش ارزان آنها خواهیم پرداخت.تولید پروفیل ستون 3*3 ام دی اف ارزان

ستون ام دی اف در چه ابعادی ساخته می شود؟

ستون ام دی اف در چه ابعادی ساخته می شود؟ پروفیل ام دی اف به محصولاتی تهیه شده از جنس ام دی اف می گویند که برای اجرای هر چه بهتر ستون ها، دیوارها و دیگر المان های ساخته شده از این جنس در نمای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات را قبل روکش کردن با استفاده از دستگاه سی ان سی، برش داده یا آنها را سوراخ کرده و طرح می زنند. جنس و لایه روکش ام دی اف نقش مهمی در میزان کارایی، حفظ شکل ظاهری و عمر مفید آن خواهد داشت.
امروزه با توجه به افزایش استفاده از پنل های ام دی اف در صنعت ساختمان سازی، بکارگیری از پروفیل ها نیز جهت نصب هر چه بهتر آنها افزایش یافته است. تنوع تولید این محصولات در سطح وسیعی وجود دارد اما از مهمترین انواع پروفیل های ام دی اف می توان موارد زیر را نام برد:

  • پروفیل درب
  • پروفیل لبه و نبشی
  • پروفیل قرنیز حاشیه دار و کرکره
  • پروفیل تاج و زیر چراغی
  • پروفیل ستون و روکوب

پروفیل های ستون از جمله نمونه های پرمصرف هستند که در ابعاد مختلف ساخته می شوند. پروفیل در ابعاد 5*5 و 3*3 نمونه هایی پرمصرف هستند که طول هر شاخه از آنها حدود 366 سانتی متر  است. این محصولات از نظر رنگ و کیفیت چوب بکار رفته در تولید دارای تنوع زیادی هستند. به عنوان مثال پروفیل ستون ام دی اف آنتیک روشن، سفید، ونگه، گردویی تیره، ماهگونی، کرم ساده و آنتیک جویز از مدل های پرفروش در بازار به شمار می آیند.

فروش ابزار های مکمل ستون 3*3 ام دی اف

فروش ابزار های مکمل ستون 3*3 ام دی اف منظور از ابزارهای مکمل ستون ام دی اف همان پروفیل ها هستند که در ابعاد و جنس های مختلفی قابل تهیه می باشند. پروفیل ابزار مکمل ام دی اف نبشی، پروفیل ابزار مکمل PVC تاشو و … نمونه هایی از این محصولات هستند که در ابعاد و اندازه های استاندارد در بازار خرید و فروش می شوند.
توجه کنید که قیمت فروش ستون ام دی اف و مکمل های آن با توجه به ویژگی های فنی و نوع چوب به کار رفته در تولید متغیر است. البته نوسانات بازار و همچنین میزان واردات چوب های ام دی اف نیز نقش موثری در کاهش یا افزایش قیمت این محصولات دارند.
در نهایت باید خاطر نشان کرد که برای کسب اطلاعات به روز از مشخصه های فنی، قیمت ها، چگونگی سفارش آنلاین و ارزان انواع ستون 3*3 ام دی اف و ابزارهای پروفیل آنها می توانید با مشاوران فروش این مرکز در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *