ستون ام دی اف 3*3، غالبا برای تزئین ستون ها مناطق ستونی در منازل و یا اماکنی که زیبایی، لوکس و شکیل بودن اهمیت بسزایی دارد، کاربرد دارد.در این راستا کارخانه ستون ام دی اف بر آن شده است، که این مهم را به نحو شایسته ای اجرا کند.

کارخانه سازنده ستون ام دی اف 3*3 

ظاهر زیبا و شیک ستون ام دی اف

ظاهر زیبا و شیک ستون ام دی اف

 و اما آیا تا کنون از خود پرسیده اید؛ که اصلا ام دی اف، چیست؟ و چگونه ساخته و تولید میشود؟ کاربردش چیست؟ جنسش چیست؟ما اکنون مختصری در این باره توضیح خواهیم داد. تا با ستون ام دی اف و کارایی آن هم آشنا شوید.

ام دی اف یا MDF چیست؟

ام دی اف (MDF) مخفف جمله ی (Medium  Density  Fibreboard) یعنی؛ تخته فیبر با دانسیته ی (تراکم یا چگالی) متوسط. اولین کارخانه ی ساخت ورق های ام دی اف در شهر دپوزیت ایالت نیویورک بود. و بعد از آن به دلیل محبوبیت ام دی اف در بین مردم دنیا، و همچنین استفاده ی بهینه از  ضایعات چوب، در اکثر کشورها تولید شد. و کشور ایران هم از این قائده مستثنی نبود. و کارخانه های تولید ام دی اف را، راه اندازی کرد.

مراحل تولید ورقه های ام دی اف چگونه است؟

بعد از اینکه مواد اولیه ام دی اف آماده شد، که این مواد غالبا یا چوب آماده ی درختان است، یا ضایعات چوبی سایر کارخانه ها و صنایع است. این مواد، وارد دستگاههای خرد کن میشوند و تبدیل به خرده چوب میشوند، و این خرده چوبها بعد از شستشو، در دیگ بخار تحت فشار قرار میگیرند؛ تا ساختار سخت چوب نرم شود. بعد از اینکه این خمیر حاصل شد؛ وارد مرحله ی خشک کردن میرسد. آن هم با سیستم های خشک کن مخصوص این کار، بعد از آن مرحله ی چسپ زنی است، البته با استفاده از فرمول های خاص خودش، و در پایان مرحله ی پرس کردن و تولید تخته است.

تخته ی تولید شده را سمباده میزنند. و به ابعاد و اندازه های مختلف تبدیل میکنند. این  تخته ها را با توجه به تقاضای مشتری ها یا رنگ میزنند، یا با پوشش های مورد نظر روکش می کنند. و محصولات متنوعی که قابل استفاده در کابینت، کمد، سرویس خواب یا حتی بخشی از اسباب بازیها و… است، تولید می کنند.

ستون ام دی اف هم از جمله ی این محصولات است. و غالبا برای تزئین ستون ها مناطق ستونی در منازل و یا اماکنی که زیبایی، لوکس و شکیل بودن اهمیت بسزایی دارد، کاربرد دارد. و خصوصا اینکه ظاهر زیبا و شیک ستون ام دی اف، جانی تازه به افرادی میدهد، که از ستون های ناخواسته ی وسط پذیرایی خسته شده اند.

مراکز خرید ستون ام دی اف 3*3

مراکز خرید ستون ام دی اف 3*3

ما به زیبا بودن و زیبایی بسیار اهمیت می دهیم. ولی کیفیت محصولاتمان، حرف اول را میزند. متمایز بودن از سایرین در جنس، رنگ، ابعاد مختلف و قیمت، در رده ی نخست بهترین ها قرار دارد.

می توانید با سفارش های خرده یا عمده به صورت اینترنتی، در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

مراکز خرید ستون ام دی اف ۳*۳، مشتری مداری را سرلوحه ی اصلی کار خود قرار داده اند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *