امروزه، انواع مختلفی از قرنیز در بازار یافت می شود. از جمله می توان به قرنیز پی وی سی، قرنیز ام دی اف، قرنیز سنگی و غیره اشاره کرد. هر کدام از این محصولات، مزایا و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. قرنیز پلی استایرن یکی از نمونه قرنیز های پی وی سی می باشد. کارخانه تولید قرنیز پلی استایرن طرح دکوراتیو تهران، بهترین محصول را با توجه به کیفیت و طرح های متنوع، تولید و عرضه می کند. 

کارخانه تولید قرنیز پلی استایرن طرح دکوراتیو تهران

اصول انتخاب رنگ قرنیز پلی استایرن

اصول انتخاب رنگ قرنیز پلی استایرن یکی از موضوعات مهمی که در هنگام انتخاب قرنیز پلی استایرن باید مورد توجه قرار داد، این است که قرنیز موردنظر باید متناسب با دکوراسیون و فضای داخلی خانه باشد. بنابراین، لازم است یک سری شاخص ها و معیار ها را رعایت کنیم. از جمله این معیار ها، جنس قرنیز، رنگ قرنیز و طرح آن است.

به طور کلی، برای انتخاب رنگ قرنیز باید به ابعاد فضای مورد استفاده و رنگ اجزای فضای داخلی باید توجه کرد. اگر ابعاد فضای خانه کوچک باشد، بهتر است که از قرنیز پلی استایرن با رنگ روشن استفاده کنیم. نکته ای که حائز اهمیت است و باید به آن دقت شود، که در صورت استفاده از قرنیز پلی استایرن رنگ روشن در دکوراسیون فضای داخلی منزل، باید محصول مورد نظر قابلیت شست و شو نیز داشته باشد، زیرا با توجه به مکان قرار گرفتن، قرنیز در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارد. 

مورد دیگری که باید به آن توجه شود، این است که رنگ قرنیز انتخاب شده با رنگ در ورودی یا رنگ شومینه، کفپوش و یا کابینت متناسب باشد. مثلا اگر از لمینیت به عنوان کفپوش خانه استفاده کرده ایم، رنگ قرنیز باید تیره تر از کفپوش باشد تا نوار قرنیز در دور تا دور خانه، جلوه زیباتری به کف پوش ببخشد. لذا، با رعایت این موارد می توان در فضای خانه ظاهری زیبا و چشم نواز به وجود آورد. قرنیز پلی استایرن، در رنگ ها و طرح های متنوعی در بازار موجود است، که همین موضوع، دست افراد با سلیقه های متفاوت را برای انتخاب باز می گذارد. از ویژگی های مهم این نمونه از قرنیز می توان به آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد. 

فروش قرنیز پلی استایرن طرح دکوراتیو سفید

فروش قرنیز پلی استایرن طرح دکوراتیو سفید فروش قرنیز پلی استایرن سفید طرح دکوراتیو، با توجه به استاندارد های کیفی و مکان عرضه محصول، از قیمت های متفاوتی بهره می برد. خرید به صورت عمده و مستقیم، دارای مزایای ویژه ای است. یکی از این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام شده و بسیار مقرون بصرفه است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *