قرنیز به نواری گفته می شود که فضای خالی بین دیوار و کفپوش را می پوشاند و در جنس های مختلف، اندازه، ضخامت، طرح و رنگ بسیار متنوعی تولید می شود که در بین آن ها قرنیز ام دی اف متداول تر است. مرکز پخش قرنیز ام دی اف 7 سانت 16 میل اصفهان، این محصول را با کیفیت بالا و قیمت معقول تولید و عرضه می کند.

 

مرکز پخش قرنیز ام دی اف 7 سانت 16 میل اصفهان

قرنیز ام دی اف در چه مکان هایی استفاده می شود؟

امروزه کف اکثر ساختمان ها را با کفپوش می پوشانند، اما این کار باعث می شود فضای کوچکی بین دیوار و کفپوش خالی بماند که علاوه بر نفوذ رطوبت جلوه ی زیبایی ندارد و زیبایی کفپوش به چشم نمی آید. در این مواقع انتخاب یک نوار قرنیز متناسب با کفپوش مشکل را برطرف می کند و در جلوه دادن به دکوراسیون نقش مهمی ایفا می کند.

 

قرنیز ام دی اف برای کفپوش های ام دی اف و پارکت طرح ام دی اف مناسب است. این نوع قرنیز با یک رویه از جنس پی وی سی یا پلاستیک فشرده پوشیده شده است تا در برابر رطوبت و انبساط و انقباض مقاوم و مستحکم شود.

 

قرنیز ام دی اف برای پایین ترین قسمت دیوار در تمام قسمت های ساختمان برای زیبایی و جلوه ی بیشتر دکوراسیون، عدم نفوذ رطوبت و جانوران موذی و جلوگیری از ضربه توسط لوازم منزل به کار می رود و اندازه و ضخامت آن به بزرگی دیوار بستگی دارد. قرنیز ام دی اف برای افرادی مناسب است که به طرح چوب علاقه زیادی دارند.

 

قرنیز ام دی اف در چه مکان هایی استفاده می شود؟

فروش ویژه قرنیز ام دی اف 7 سانت 16 میل خام

قرنیز ام دی اف خام از الیاف چوبی و چوب های با کیفیت خرد شده که قابل استفاده نیستند به دست می آید، به این شکل که این الیاف را با چسب مخصوصی ترکیب کرده و درون دستگاه های ویژه با حرارت بالا قرار می دهند و ام دی اف به صورت شاخه ای از دستگاه خارج می شود که کیفیت و مقاومت فوق العاده ای دارد و حتی خام آن نیز قابل استفاده در بخش های مختلف است.

 

فروش قرنیز ام دی اف ۷ سانت ۱۶ میل خام با قیمت ویژه در سایت های فروش این محصول انجام می شود. عرضه کنندگان قرنیز ام دی اف خام، این محصول را به صورت مستقیم عرضه می کنند و با کوتاه کردن دست واسطه باعث کاهش چشمگیر قیمت آن شده اند. همچنین به سراسر کشور ارسال دارند. شما نیز برای خرید قرنیز ام دی اف خام  ۷ سانت ۱۶ میل می توانید به این سایت ها مراجعه کنید. هر چند متر که لازم دارید سفارش دهید و در اسرع وقت در مکان دلخواه تحویل بگیرید.

 

 

فروش ویژه قرنیز ام دی اف 7 سانت 16 میل خام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *