شاید یکی از دغدغه‌های اصلی در منازل یا محیط کار آسیب‌دیدگی، رطوبت و نم‌دارشدن دیوارها باشد که قرنیز این مشکل را حل نموده است. قرنیز نوار یا باندی است که در پایین دیوار نصب می‌شود و علاوه بر زیبایی و بهداشت، محافظت از آسیب‌دیدن دیوار در برابر ضربه و جلوگیری از ورود آب از کف به دیوﺍر را عهده‌دار است. در همین راستا شرکت ما قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل را با انواع مختلف و ارزان‌ترین قیمت عرضه می‌نماید.

قیمت قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل خام

مشخصات انواع قرنیز MDF

مشخصات انواع قرنیز MDF  یکی از ظریف‌ترین و پرکاربردترین قرنیز‌ها نسبت به سایرین قرنیز ام‌دی‌اف است که با توجه به زیبایی آن می‌توان بر روی کف‌پارکت، سرامیک، سنگ و … نصب و همچنین با توجه به خصوصیات آن هم قابل تعمیر ( بازکردن و نصب مجدد ) و هم قابل تعویض است ولی یکی از بزرگترین تفاوت آن نسبت به سایر قرنیزها، طبیعی جلوه دادن طرح چوب آن است.
قرنیز ام‌دی‌اف در رنگ‌ها، ضخامت و ارتفاع‌های مختلفی موجود است که همین تنوع موجب کاربرد بیشتر این قرنیز نسبت به سایرین گشته است که در حال حاضر قرنیزهایی با روکش پی‌وی‌سی رونق بهتری پیدا کرده است که جای قرنیزهای سنگ و چوب عادی را گرفته است و به راحت‌ترین شکل ممکن می‌توان در شرکت ما رنگ و مشخصات قرنیز ام‌دی‌اف مورد علاقه خانواده‌ها را پیدا و خریداری نمود.

انواع قرنیز ام‌دی‌اف با ارتفاع‌ و ضخامت‌های متفاوت:

  1. قرنیز پی‌ آر‌ اس
  2. قرنیز ای جی ای
  3. قرنیز کرونوگرین
  4. قرنیز پلاس

عموما ارتفاع این نوع قرنیزها از 7 سانت تا 15 سانت و همچنین ضخامت 8 تا 16 میلیمتر موجود است که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند و با توجه به محل نصب این قرنیزها ( منازل، اداره، مغازه و … ) مشتری آن را درخواست خواهد نمود اما مشخصات قرنیز مورد استفاده عامه مردم ارتفاع 7 تا 9 سانت و ضخامت 8 و 16 میلیمتر است که در رنگ‌های مختلف و همچنین با روکش های پی‌وی‌سی عرضه خواهد شد.

تولید قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل مشکی

تولید قرنیز ام دی اف 9 سانت 8 میل مشکی اگر می‌خواهید قرنیز باکیفیت سفارش دهید و نصب آن را افراد باتجربه انجام نمایند، شرکت ما با توجه به حضور افراد آگاه و باتجربه در این زمینه، مسئولیت تولید قرنیز ام دی اف را در راستای کسب رضایت مشتری برعهده دارد و در این زمینه با توجه به کاربرد و تقاضای زیاد نسبت به قرنیز مشکی ام دی اف، تولیدات خود را نسبت به رنگ‌های مختلف علی‌الخصوص مشکی در ضخامت 8 میل و ارتفاع 9 سانت معطوف داشته است.

امید است با توجه به توضیحات ارائه گردیده مناسب‌ترین و زیباترین قرنیز ام‌دی‌اف را ارائه نماییم و با خرید یکی از این محصولات جزء مشتریان ثابت ما شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *