لوازم معماری و دکوراسیون یکی از پرکاربرد ترین محصولات مورد نیاز این دوره از سازندگان است. قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل هم یکی از لوازم های معماری است که علاوه بر جلوه و زیبایی، خاصیت های کاربردی هم برای ساختمان ها دارند. این محصولات به پایین ترین قسمت دیوار به وسیله پیچ یا چسب متصل می شوند. قرنیز ها از جنس چوب و سنگ هستند که در گذشته بیشتر از جنس سنگی آنها استفاده می شد اما این روزها جنس چوبی آنها به دلیل طرح و رنگ متنوعی که دارند پر فروش تر هستند.  

شرکت تولید قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل خام

چرا از قرنیز استفاده می کنیم؟

چرا از قرنیز استفاده می کنیم؟ قرنیز ها دارای تنوع رنگی و ظاهری زیادی، از جمله قرنیز ام دی اف طرح دار، هستند. جلوه و زیبایی ظاهری تنها ویژگی های این محصولات نیستند بلکه دارای مزایا و کاربرد زیادی می باشند. آنها موجب اتصال قوی تر دیوار به کف ساختمان می شوند که از عواملی همچون ضربه، نفوذ آب، رطوبت جلوگیری می کنند. خاصیت ضد آب بودن محصولات این امکان را فراهم می کند که حتی در مکان هایی مانند آشپزخانه ها که دارای رطوبت بالا و فضای نمناک می باشند، مورد استفاده قرار گیرند. 

اکثر افراد هنگام نصب کفپوش یا لمینت های جدید، برای داشتن فضایی زیبا تر به دنبال قرنیز های هم رنگ کفپوش خود هستند، تا ظاهری لوکس تر در آپارتمان و منازل خود ایجاد کنند. زمان نصب پارکت یا کفپوش ها، بین آنها و دیوار فاصله ایجاد می شود که نمای زشتی به چشم می خورد و با نصب قرنیز فاصله ها کاملا پوشانده می شود و ظاهری شیک و تمیز دیده می شود. 

مرکز خرید قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل طرح دار

مرکز خرید قرنیز ام دی اف 7 سانت 8 میل طرح دار شرکت ها و یا کارخانه های تولید کننده این محصولات امکان خرید قرنیز ام دی اف را به طریق مختلف برای مشتریان فراهم کرده اند. خریداران برای سفارش محصول می توانند به سایت های اینترنتی مراجعه کنند و به صورت آنلاین طبق سلیقه خود از میان کالا های موجود سفارش هایشان را ثبت کنند. در صورتی که امکان خرید اینترنتی برای افراد امکان پذیر نیست، می توانند به نمایندگی های شهر خود مراجعه کنند. این محصولات در فروشگاه های لوازم دکوراسیون  و حتی توسط تولید کنندگان لوازم ام دی اف هم به فروش می رسد. قابل ذکر است که امکان سفارش عمده و خرده قرنیز ها وجود دارد، که در صورت سفارش عمده و تعداد زیاد آنها، از قیمت محصول کم خواهد شد و این برای افرادی که کار ساخت و ساز می کنند گزینه بهتر و به صرفه تری خواهد بود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *